En riktig skit Dag

Ingen sömn inatt- Jonas jobbade natt så han sov hela dagen. Jag hosta snor å mår allmänt skit. Tora blev sjuk inatt. Som tur är är pojken frisk än och trivs som fisken på dagis. 

Så idag blev det Max till mamman å pappan å wroom pasta till barnen. Har varit kämpigt idag men barnen har också bjudit på många skratt. Tora dansar hysteriskt roligt ibland och Aron apar efter. Eller bär båda var sjukt övertrötta redan vid 17:30 och busade så de kikade av skratt/blandat med tjöööt av gråt.

Denna natt kommer bli lika kaos. Jag hostar å väcker ungar som inte kan sova pga täppt näsa... Å Jonas jobbar. Sova köket? Med baby monitor? Hmmmmmm 






Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag brukar sova md halstablett i munnen när jag är hostig för att slippa hosta hela tiden. Funkar rätt bra! (Med en liten risk att kvävas i sömnen förstås...)

Svar: Kört den jag med- men hjälper ej. Tog faktiskt medicin inatt å blev lite bättre!
Leila

2015-09-10 @ 09:17:51
Postat av: Jamilla

halllllååååå?! Dags för en uppdatering! Du jobbar ju nu så det är bara å börja uppdatera när du är där, då har du tid 😉 Om inte annat så när du sitter på toa! 😄

2015-11-18 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback