Jag blir vansinnig

Hjälp mig
Tora (eller som Jonas råkade kalla henne i sömnbrist -gnälla) hon gnäller å gråter å skriker konstant. Vaknar på natten å gallskriker- vill inte sova- skriker så fort jag försvinner längre bort än 1 m. Slår mig och viftar bort mig när jag vill hjälpa. Nyps och vrålar. Vad är felet!?!? Jag kan ju ge Aron 0 i uppmärksamhet. Vilket resulterar i att han börjar göra lika för att få uppmärksamhet..... Jag får inte sova- Jonas har jobbat över massor och är trött och stämningen hemma blir inte bra! 

Ja- det har varit sjuka- å då förstår jag. Men nu är ju alla friska. Ut i skogen tror jag hjälper idag. Men påriktigt! Hjälp! Jag blir så arg på henne! Och det vill man ju inte!! Vara arg på sin bebis! 





Maaaammmaaaaa skriker hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback