Sommarlov

Egentligen har jag mycket jag skulle kunna skriva här. Men det innebär också att jag oftas inte har tid att skriva. 

Barnen har haft en riktig kaos vecka och deras mor har tappat tålamodet mer än en gång. (Båda är sjukt mammiga och krävande)Och idag har jag spenderat flera timmar på en toalett då pojken skulle bajsa och vägrade gå ut.... (6 h senare kom bajset..i blöjan....) 
Pojken har fått ta bort en sida på spjälsängen och oj vad mysigt det var idag när han kom in till oss och sa godmorgon ☺️

Flickan beundrar sin mamma som aldrig förr och vill helst sova i min säng och hålla handen. (Det får hon också) 

Jag gör små tappra försök till att vårda mitt mentala tillstånd med träning men slås ner av en kropp som gör ont och inte är sig lik. 

Semestervecka nr 3/4 går mot sitt slut å till helgen blir det farfar på fredag, norrskedika på lördag och dop på söndag. 

Och tänk att snart är det 1 september å min lilla pojk ska börja på dagis!

Mina fina barn 

Första karusellåket

Vi har även mysiga stunder i allt kaos 

Storebror ska helst mata 
Kusinerna i kärran 
På tur i Fagersta 

Familjen i blåbärsskogen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback