Verkligheten

Nu ska jag klaga- fy vilken natt vi haft. Tora ska äta konstant- mina bröst gör så fruktansvärt ont och börjar bli såriga. 
Sen bajsar hon konstant också...

Förutom att brösten är hemska får jag ju onda värkar när hon ammar. Strålar ner på benen och gör ont!! Ingen dos alvedon/Ipren hjälper. Att jag har ont i halsen, täppt i nästan och hostar gör inte saken bättre- och sen såklart allt som gör ont såhär direkt efter en förlossning... (Man vill inte ha hosta när man är nyförlöst!!)

Sen är ju Aron sjuk än- har "sovit" stor del av natten hos oss. Lite gråt, feber, välling mm. 

Behöver jag säga att jag känner mig sluuuuut och förjävlig?

Tur hon är det sötaste och han med min fina älskling!

Slut på klaga- ska försöka somna och vakna med bättre energi. Aron tittar på Barnkanalen med pappa och Tora har maroderat klart min tutte nu....

Kommentarer
Postat av: Becca

Fan! Hade glömt det där med "eftervärkar" och framförallt vid amning! Dör!

2014-10-19 @ 10:23:35
Postat av: Becca

Fan! Hade glömt det där med "eftervärkar" och framförallt vid amning! Dör!

2014-10-19 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback