Skitnätter

Vänjer man sig? Eller bli det bättre? Jag har ständigt dåligt samvete. Aron är inte van att somna om efter välling utan mig- resultatet att han inte somnar om vid 05, utan är tok trött men vaken. Jag har haft Tora hela natten, i egen säng blir det kaos... 

Jaaaaa, vi lägger på hostan å snoret å de blodiga bröstvårtorna på det så blir sömnen underbar...

Beställde soffa till nya lägenheten igår!:) och hämtade tapetprover. Nu vill jag komma iväg och köpa lite kläder att amma i. 

Tur att barnen är dundersöta:) 

Minstingen på Mio igår 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Man vänjer sig. Så blir det bättre också såklart iom att man blir mer van. Snart känns tvåbarnsmammarollen mer naturlig. Men det dåliga samvetet sitter nog i, men det har man väl även bara med ett barn.. Ibland är det jobbigt men ibland är det inte det! Att få vara ensam med ett barn i taget då och då är typ guld värt. Hon är så fin! och han med! :)

2014-10-22 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback