Shoppat

Igår var vi in till Gävle då jag hade tid på amningsmottagningen. Fick några tips å råd och även bakteriedödande pads att ha på såren. 

Sedan fick jag shoppa lite:) Tora var bra shopping sällskap:)

Inhandlade: 2 body till Tora (jag vet att vi har kläder i överflöd men lite nytt måste man få köpa:)
Ett par byxor till mig
2 st amningslinnen
1 tröja det går att amma i
En halsduk

Kvar på listan står skor, höstjacka och några fler amningsbara plagg jag trivs i.

Tycker jag är värd det- att få köpa praktiska kläder jag kan känna mig fin i - utan att få utbrott varje gång jag ska gå ut. " jag ser ut som en barbapappa i allt" "allt är oskönt" "jag har inga klääääder" "jag är fuuuuul"

Blev ju lite extra traschigt när jag tappade klacken när vi var på Mio senast och det lät "klick" vid varje steg....

Idag en sväng till älvkarleby, urnsättning för Joakim. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback