Serieträsk

Vad härligt det är att gå ner sig i en riktigt fjollig serie där man slipper tänka och bara får flina lite åt alla dumheter. Inte ofta den tiden finns. På något sätt har jag hittat den tiden och är halvvägs i säsong 2 på drop dead diva. 

Jag har även lyckats läsa en hel deckare. Det var inte igår..... 

Med andra ord- jag försöker verkligen vila när tillfälle ges. 2 h sova middag med Aron mitt på dagen gör att dagen faktiskt går helt ok nu. Förkylningen börjar ge sig och jag har lyckats sova rätt hyfsat även på natten. Lite halsbränna tabletter innan sängdags har även hjälpt. ;)

Vad jag längtar till bebisen kommer nu- verkligen skräckblandad förtjusning....

Några gissningar på datum? :) 3 veckor kvar nu till beräknad dag! 

Sova var det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback