Midsommar

God mat åts i skutskär. Jonas jobbade natt men jag och Aron sov kvar. Aron kliar sönder sin arm och har även fått mer eksem på resten av kroppen. Hoppas vi får hjälp på onsdag. Tycker så synd om honom... På onsdag ska jag även lyssna på lillasysters hjärta å så. Få se vad hon säger om mina sammandragningar.... Skulle jag ha jobbat gissar jag på att jag hade sjukskrivits nu, men jag är ju redan hemma nu...

Ja, jag är orolig, orolig för att bebis inte ska vilja ligga kvar hela tiden. För det vet vi ju vid dethär laget att vara gravid inte alltid innebär bebis 9 månader senare...
För om hon vill titta ut tidigare, så finns det alltid högre risk för komplikationer. Och sen tanken att inte kunna vara med Aron pga sjukhus känns ungefär lika skrämmande. Men andra ord: stanna kvar! 

Hon bufflar och härjar runt i magen min i alla fall:) 

Aron har tagit sina första steg! Men nu blev han feg igen- men tror inte det är så långt kvartilen han kommer på att han kan gå! Lilla killen blir så stor! 






Kommentarer
Postat av: Jamilla

Klart bebis stannar inne! Hela sommaren och hela hösten! Och om storebror behöver barnvakt sen så ring mig! Jag är bara en timme bort och kommer gärna och kramas :)
Kram!

2014-06-22 @ 00:10:41
Postat av: irja

Jag har extra lediga dagar även i höst, ring så kommer gammelmoster och leker med prinsen (=är barnvakt) Kram

2014-06-23 @ 08:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback