Loppis

Idag har jag Fyndat sådär härligt på loppis! Massa barnprylar! Så trots brist på sommarvärme, fick vi lite sommarloppiskänsla idag:)

Jag köpte: 2 regnjackor å ett par byxor, 2 par tights, fleece tröja, 2 set lakan till spjälsäng (örngott, påslakan och underlakan), reflex överdrag till vagn,  ett par gardiner, baby filt och en höstjacka. Säkert nå mer jag glömt nu... Allt för 160kr! Galet nöjd:)

Jonas var nöjd över sina tre spännband han fyndat;) 

Sen har jag städat i källaren som en tok. Fortsätter nog imorgon, skönt att röja lite! 

God natt 

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Åh va kul med loppisfynd! Jag fyndade också igår: en jordglob! Med fingrande lampa och allt!
Ska vi gå på mer loppis?!?!

Svar: Åh en jordglob! Jaa, lördagar i norrskedika är en upplevelse;) ska vi åka?
Leila

2014-06-29 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback