Dags för förlossning?

Förresten: innan Aron kom ut funderade jag på hur jag skulle känna skillnaden på mina sammandragningar och när de blir värkar. När vattnet gick så kom de första värkarna efter ca en timme. Dock väldigt milda - men jag kände skillnaden. 

Nu har min kropp kommit igång igen efter graviditeten - och om mensvärken är värre! Den känns precis som en ihållande (men mild) värk i ländryggen! Hua! 

Så till er som undrar hur det känns när det är dags kan jag bara säga- som mensvärk som kommer och går och eskalerar för varje gång. (Ni vet när man helst vill att någon ska banka en i ländryggen:)

I alla fall för mig

Jag har slutat amma nu- dygn nr 2 avklarat. Kände helt enkelt att det inte gav någon av oss någonting längre...


Sammandragning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback