Aron har bästa pappan

Jonas har haft Aron tis em/kväll och onsdag dag då jag jobbat och varit på kurs. Jonas motto är håll barnet mätt så är han glad- och det fungerar! Aron är en liten glad skit som sover och jollrar mest. Jag måste nog acceptera att min mjölk inte räcker för hans behov. Vi har börjat ge ersättning som komplement och vad han äter! 

Nattningen går galant då han är proppmätt - och i natt sov han  23-05 i sin säng, lite amning och sedan till 06.30 i egen säng. Lite påfyllning igen och så sov han med mig till 09.30. Sen en brakfrukost med både amning och ersättning och sen dess har Aron mest skrattat och lekt i babysittern.

Pappor kan!;)

Jonas valde Arons nya tröja 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, han är så fin den där killen att det inte är klokt! Så himla kramgo han ser ut att ha blivit :)

2013-10-03 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback