Tiden livet barnet jag

Ryktet säger att det är första advent i morgon. Herregud vart tar tiden vägen? Känns som jag lever i en bubbla där någon tryckt snabbspolning framåt. Om 13 dagar är alltså pojken ett halvår! Ett halvår! När man själv var liten var ett halvår en halv livstid! Idag är det typ en kvart! 

Imorgon ska jag få lyx med svärmor, Anna och Jennie (och grabbarna på frukost) vi ska på sköna söndag på Högbo- frukost, massage och spa! Min kära sambo tyckte jag var värd det:)  underbart! 

Sen är jag helt knäpp i bollen - får ju inte äta nått med mjölk i - å vad gör jag!? Smäller i mig en pizza!!! Om jag fick ångest när jag kom på att jag ätit ost! 

Har grundmålat köket idag - å vad jag hoppas att jag hinner måla ett varv av sista färgen imorgon! På onsdag/torsdag hämtar vi kök.alla som vill hjälpa till att skruva ihop: anmäl er i kommentarsfältet - och knuffas inte- det finns plats för alla;)


Nu packa bikini och sova - vi ska upp 07 imorgon! Gaaaalet (för mig och Aron som vanligtvis sover till 10)




Kommentarer
Postat av: fam Sjölund

Vi anmäler oss! Vilken dag passar bäst?

Svar: Åh! Härligt! Lr eller sön, vilket som känns bäst:)
Leila

2013-12-02 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback