Weekend i Dalarna

Efter alldeles för få timmar av dålig sömn gick jag upp 05 för att åka och jobba några timmar. Frukostseminarium på gillet i Uppsala med föreläsning kring temat hälsa. 2,5 h "jobb" + restid tog hårt - nu är jag helt slut!

Sitter och ska boka mig och Jonas en natt i Tällberg till helgen och valet står mellan Green hotel och dalecarlia. Har ni något tips? Planen är en lugn helg med medeltidsmarknad, strosa runt och kika på omgivningarna, 3 rätters och frukostbuffe. Kanske ett bubbelbad eller en massage?

Imorgon träff med läkare igen, börjar hoppas på sjukskrivning. Börjar inse att det kan vara bra. Bara morgonens "ansträngning" gav utslag på (så länge jag orkade räkna) 10 st på 1 h och 20 min, dvs. Mer än en SD var tionde minut.

Nu en lur! Perfekt sovamiddagväder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback