Verkligheten

Då var långledigheten över, och gick såklart snabbare än önskat. Mycket som inte gjordes...

Men dop och grillning blev det på lördag och nya hönor och 2x besök på söndag.

Igår gjorde Aron några mega stora rörelser så det kändes som han skulle komma ut ur naveln på mig. Resultatet av rörelserna känner jag idag, han har lagt sig så han kan sparka mig på revbenen nu. Livliga unge!

Fullspäckad vecka väntar; idag PT kunder till 19, imorgon administrativt + mvc, onsdag föreläsningsdag på Forsmark (för sjuukt många personer), torsdag utbildning i Märsta (för chefer och HI) och fredag- lördag ska jag sedan till syster (efter jobbet..) och gratta!

Sååå.... Dags att ta tag i dagen...


Kommentarer
Postat av: jamilla

Han kanske vände sig så han ligger med huvudet neråt och benen uppåt? Då blir det mycket sparkar mot revbenen framöver ;)

2013-05-13 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback