Träff med sjukgymnast

Idag hade jag visst bokat in mig på en gruppträff med en sjukgymnast och dietist. Minns inte varför men tänkte väll det kunde vara intressant. Jonas hade bilen så jag fick cykla dit och herregud vad jag svettades (blev till och med rump märke på stolen efter mig!)

Någon dietist var inte med utan bara en trevlig sjukgymnast (och jag och en till). Det som sades var sådant jag redan visste och de frågor jag hade visste hon inget svar på. Men tycker ändå att det är intressant med kroppen och vad som händer. Tycker det viktigaste är att lyssna på sin kropp- den är rätt smart och finurlig.

Jag har lyssnat efter cykelturen (och inte precis någon minskning av SD) och somnade i soffan. Insåg även att om ca 2 månader kan jag börja bygga upp mig själv för löpning igen:) tills dess ska jag mysa med ungen som älskar att ligga och pressa på mina revben.

Fick mina böcker på posten idag så nu är jag nere i deckarträsket igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback