Veckan rullar på i takt med mig

Lång dag med promenad, gymträning, PT kunder och boxning i Tierp. Nu vill jag bara hem och äta. Men älsklingen fick för sig att göra en god gärning och lämna blod (och bussen kom aldrig), så nu sitter jag i bilen (med 26 grader värme på) och väntar..... Sa jag att jag är grymt hungrig?

Helgen gick rätt fort, och tisdag är nu dåtid och nu vill jag att det ska vara måndag igen. Vips kommer det att bli sommar. ..

På fredag kommer det bli en jobbig och konstig dag. Men tror inte man får glömma att det jobbiga bottnar i kärlek...

Okej- jag har en hungrig hjärna....klart slut


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Shit vad förvirrad jag är. Tog många sekunder medan jag funderade på varför fredag blir jobbig för dig innan jag insåg att - just ja, nej det blir nog inte den roligaste dagen...

2013-03-06 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback