Huvudvärk

..Vill inte ge sig och kommer i intervaller. Ibland olidlig och ibland irriterande. Sjukhusvistelse, brist på sömn, stillasittande mm sätter sina spår. Men ack så nära vi är hemgång nu!

Idag provar vi helamning dagtid och sond nattetid. Om allt går bra kanske han är ur sonden på onsdag. Blir en hel del matande idag med andra ord.

Tyvärr får ute promenaden vänta till imorgon då de glömde en sensor på han inatt...

Idag har vi även fått rutin utbildning i barn hlr.

Dagarna verkligen springer iväg och jag är otroligt tacksam för den vård vi har i Sverige. Vi som förstagångsföräldrar får otroligt mycket hjälp och stöd så bi ska känna oss trygga att åka hem.(även om jag är orolig stup i kvarten- vilket jag tror är normalt.... Som förälder...)

Nu är Jonas och stillar sin fors abstinens.... Jag och Aron hänger kvar här.


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Att vara förälder ÄR att oroa sig! HELA tiden! :)

2013-06-29 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback