Ett pussel jag inte lyckats lösa

Aron äter var tredje timme. ca 30 min innan matdags är Aron hungrig och det är perfekt tid för att öva på att amma. Ett blöjbyte passar bra innan så han blir pigg. Amningen pågår ca 15 min och sen är det sondmatdags. Jag borde pumpa ca var tredje timme. Men det är ju bra att inte ha pumpat innan Aron ammar. Och när han ammat blir jag ju sittande en bra stund så maten får sjunka hos han. Frågan är alltså när sjutton ska jag få till pumpandet!?

Nu har det gått fem timmar!! Och ligger fast under min fina lilla rumpnisse:)

(Yes,ny mössa!)


Kommentarer
Postat av: Becca

Ett tips.. pumpa det andra medan han äter på det ena! för han äter bara på en sida/tillfälle eller? så gjorde jag och jäklar vilken sprutt det blev!;)

2013-06-26 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback