Skiftjobb

Det är mycket dumt att ta efter sin sambos sovrutiner när han jobbar natt. Jag är också mycket bättre på att faktiskt sova. Idag vaknade jag 11, ( han vid 14) sen sov vi middag 18-20 ( jag som en stock, han mest vaken). Nu jobbar han till 07 igen och jag passar på att få lite extra skönhetssömn.

Vill inte ens veta hur det ska gå när det blir tidiga mornar nästa vecka!


Igår skidade vi lite - 5 km fick räcka för mig men skönt var det:)

Ah lite greys och sen sova - täppt näsa och huvudvärk, influensavaccin ska det bli..... ( orka vara sjuk!)


Kommentarer
Postat av: Maria

men inte vaccinera dig när du är sjuk, bli frisk först! generellt dumt att vaccinera när immunförsvaret är nedsatt eller upptaget med annat, man får ett sämre skydd av vaccinet då...

2013-01-06 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback