Äntligen helg!

Slitig vecka. Idag har jag sovit till tio. Helt underbart. Har ett halsont och huvudvärk som vill bita sig fast men hoppas på att vila mig i form i helgen. Orkar verkligen inte bli förkyld igen då jag äntligen börjat få i lite träningsrutiner. Denna vecka får tyvärr landa på ett spinningpass och ett gympass. Får ta promenader i helgen....

Nästa vecka är åter fullbokad! PT kunder - Previa - föredrag i Bålsta och till helgen heja fram sambo, pappa och Mark i engelbrektspåren.

Nu vill jag bara renovera och hugga ner träd och få mitt hus ett steg på vägen till hur det ser ut i min fantasi! Blir galen!

Blev thaimat i Uppsala igår - otroligt hett och gott. Sen fick jag köra hem - men det gick bra trots vinter och kyla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback