Uteplats

Skulle vi ha en bra uteplats och bra utemöbler så skulle det vara lättare att vara ute:)

Idag har vi sovit länge, ätit frukost, tvättat en maskin och jag har varit ute och joggat innan Jonas drog till jobbet.
Tog lite kortare runda idag då jag kände lite obehag efter 6 km rundan, blev 5:an idag igen. Kändes bra!

Idag har Aron varit hungrig sen han vaknade. Ammat, matat flaska, ammat...

Min hud är katastrof igen, riktigt trist. Blev lite bättre precis när Aron föddes, sen till systers bröllop gick det utför och dessa dagar är dåliga. What to do!?

Återkommer med bild på Arons blåbärsmössa han fick idag som grannen stickat!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har börjat använda märket Naturligtvis, har fungerat suveränt för mig! Finns på Ica Maxi och på nätet. Burts Bees Miracle Salve är också en livräddare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback