Hungrig kille

Idag har vi varit på BVC igen. Han hade gått upp till 4170 gram! Med andra ord växer på bra. Inte konstigt att han är ständigt hungrig. Har fått ta till flaskan vid några tillfällen då jag känt att min mat inte räcker till. Då blir han nöjd och glad! ( riktig fet mjölk som pumpades ut på bb)

Idag har jag lyckats dammsuga, få in en maskin tvätt, satt på diskmaskinen, fått ut hönsen och ätit lunch. Jonas är nu på jobbet så planen för em är väll att hänga tvätten och ta en prom.

Jag måste äta lite bättre så Aron blir nöjd också.

Känns som jag tappar bort sommaren i år... Favoritårstiden bara springer ifrån mig.

Tips på bästa sätt att lyckas ta vara på den fast jag är ensam hemma med kotten?


Kommentarer
Postat av: irja

Ägna dig åt hönsen, lunchen och promenaden, ta resten på kvällen. Tvättmaskiner tvättar extra rent på nätterna:-)

2013-08-16 @ 15:30:30
Postat av: Sofia

Vill bara lämna en hälsning...läser och följer er. Du lämnar så fina bilder och berättelser från din vardag. Kram

2013-08-17 @ 08:42:09
Postat av: Maria

om du går ut så ser du ju inte stöket inne! :) prioritera, vad är viktigast? Ut i solen medan den finns eller fixa och greja inne? Aron är viktigast men han kan du ju ta hand om ute också.

2013-08-17 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback