En torsdag att glömma

Vilken skit dag - säg bara snälla saker, annars bryter jag ihop


Kommentarer
Postat av: Malin

Föreställ dig den här situationen; Sjukgymnasten sa till mig att stå på 1 ben 3 gånger om dagen. Sjukvårdsrådgivningen sa till mig att fylla en vattenflaska till hälften och blåsa bubblor med sugrör på utandning 1 gång i timme. Så nu står jag på 1 ben och blåsor bubblor.
Förhoppningsvis kanske det kan bidra med ett litet leende iaf :)

2013-04-18 @ 18:04:14
Postat av: Maria

Har kånkat fönster till dig idag! :) Kommer bli så fint när det blir färdigt, och tills dess kan du alltid luta dem mot en vägg och ställa tomaterna bakom fönstret.

2013-04-18 @ 19:23:20
Postat av: Becca

Du är fin och grym och superduktig på det du gör ... och jag saknar dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback