Bröööl

Kom precis på att morgondagens PT program inte är gjorda. Och datorn är upptagen av en superkass film (ja jag lämnade filmen och gästerna , men seriöst blev bara irriterad för filmen var så dålig!)

Jaja, blyerts skrivna program får snabbt skrivas ner ikväll eller morgon bitti.

Blev en promenad med stavarna när solen kikade fram lite på kvällen. Kändes helt ok, men haltar nu lite lätt. Imorgon får det bli cykel igen (om jag hinner)

Dåligt med träning denna vecka, 2 x cykelintervaller och stavgång + lite promenader. Nya tag till ny vecka.

Målade på utemöblerna en sista gång, nästa steg är dynorna. Har även städat idag, rensat och ordnat upp garderoben och gjort en bookart bok!

Nu är jag trööööttt.


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vill se magen. eller helst vill jag träffa hela dig men tillsvidare duger bilder på magen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback