Är dagen slut nu?

Vakna, äta gröt, somna på en övervarm buss, gå i solskenet till jobbet, gymma, dra på mig en sjukt konstig mjölksyra, äta mellis, jobba- lunch- till em: jobba - heeem.

Nu till frågan: jag anpassar verkligen min träning efter min mage. Inga tunga lyft, ingen löpning, cyklar istället. Mycket fokus på rygg och axlar. Lätta vikter osv. Kör knappt nå mage då det känns konstig, bara lite bålkontrollträning i form av svankpressar...

Så 3x10 benböj utan vikt i trx band. En relativt lätt övning. Gav mig som sendrag/mjölksyraattack. Nu tre timmar senare är det som om benen har fått träningsvärk/blivit dunderstela. Vad beror detta på? Hormoner i kroppen? Saltbalans? Jamilla känner du igen detta?

Behöver jag säga att jag är dö trött....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sendrag känner jag igen. Det kan man få när man är gravid (som alla andra konstigheter som är heeelt normala när man är gravid). Jag vet dock inte varför, eller varför du får mjölksyra. Finns det ingen träningsbloggare som vet saker om gravida kroppar?

2013-04-17 @ 12:58:12
Postat av: Jamilla

Ps. Det var jag

2013-04-17 @ 12:58:33
Postat av: Becca

vätskebalansen! Och om du inte gjorde det så testa äta före och direkt efter träning.. underlättade en hel del för mig iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback