Kunder

Haft min första kund idag! Det var skoj, vi ska köra ca 1 ggr/veckan nu framöver. På onsdag har jag min andra och idag har jag mailat 4 som är intresserade. Och allt detta innan infon kommit ut alls... Bådar gott?
We hope so, idag gick jag på stan och gick och längtade tills jag får ut en lön. Jag vill shoppa! sjukt mycket fint i affärerna, vårkläder! Skor! Hudvård! Örhängen! Träningkläder! Myskläder! VILL HAAAAAAAAAAA
Men så länge: sprid vidare!!!
www.leilaptraningochlivsstil.wordpress.com (jaaaa adressen ska ändras och bli kort, funderar på www.leilap.se vad tror ni!?)
Ah imorgon ska jag jobba för lön, även tors och fre. Så lite kosing borde jag få in... Gah hatar att vara pank
note: inge jobb imorgon, vill inte smittas och bli kräksjuk

Kommentarer
Postat av: Maria

Leila PT?

2012-03-13 @ 06:41:35
Postat av: Anonym

nej, vill inte snöa in mig på bara PT

2012-03-13 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback