Klag klag klag (sorry)

Sitter ner och tar det lugnt. rör inte på mig - sover- försöker äta - blir bättre - glömmer bort magontet och illamåendet - rör på mig - kommer på det igen - blir irriterad och less -( jag har ju inte jätte ont i magen eller mår JÄTTE illa, menar jag spyr inte... men det är STÖRIGT!)
Ah, för ovanligheten skull skulle jag kunna radda upp precis vad jag ätit sedan i tisdags em. för det är inte speciellt mycket.  I vanliga fall äter jag massor. Men bättre idag!
Frukost: en tallrik med fil och lite havregryn , ett halvt glas juice
på väg till tåget: en halv kopp kaffe
Fika: en kaffe och en jätte god skagen macka
Middag: lite klyftpotatis, sallad och fiskpinnar
Framsteg!
Igår såg det ut såhär:
Frukost (här hade jag aptit!): två mackor, äggröra, smoothie och juice
Fika: en eko lemonad
Lunch: 3 små potatisar och lite sallad
mellis: en macka
Kvällsmat: ett glas mjölk och två skivor bröd.
ah hinner man ut å få lite luft innan det är becksvart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback