Jag vill-vill inte- kan -kan inte

Jag blir så frustrerad. Jag vill så mycket på en och samma gång. Och allt det jag vill går ju såklart inte ihop med varandra. Varför ska saker bli krångligare ju mer äldre man blir? Jag vill ha känslan att allt jag vill kan jag göra. Och det NU, inte imorgon, inte om en vecka eller om 2 år. FRUSTRERANDE
Finns folk som bromsar, måsten som bromsar och borden som bromsar. Tänk så vill jag inte idag, men imorgon. Tänk så vill jag olika. Tänk så känner jag inet för just det!? Tänk så känner jag för just det! Gah, ska skapa mig det friaste livet där jag kan göra PRECIS det jag vill NÄR jag vill. DET är min dröm.
Med dem orden tvångsspringer jag in till Tierp och hämtar bilen.

Kommentarer
Postat av: mor

Det var en gång en tös som sa: Mamma...snyft...jag kan inte börja på innebandy..snyft..tänk om jag inte VILL spela innebandy kl fem på tisdag.Hon ville vara fri att göra det som föll in, redan då. :)

2012-03-16 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback