utslag och eksem - hudinfektion

Varit på besök hos doktorn denna morgon för mitt frankensteinansikte
Fick två kurer antibiotika som ska ätas 5 tabletter om dagen i tio dagar.
Håll tummen att detta hjälper mig nu!
När jag hämtar älsklingen på jobbet vid fyra ska jag inhandla mig mandelolja att ha för ansiktet, milt och utan några konstiga ämnen. Tänkte använda det till rengöring, som ansiktskkräm och makeupborttagning. Annars fokuserar jag på att äta avocado och dricka vatten, nu banne mig ska jag bli bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

kanske bra att käka lite yoghurt eller proviva när du nu knaprar så många ab-piller... så inte magen pajjar.

2012-01-10 @ 10:18:15
Postat av: leila

jo mamma sa det också, köpt hem både och!

2012-01-10 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback