Träääna trääna varje fredag och så varje juuul, tycker jag är kuul.

Förra veckans träning blev lite lidande pga inställda pass och dåligt väder. ( Jag vet dålig ursäkt att skylla på vädret, men det var verkligen sjukt dåligt!!) Fick ihop några träningspass ändå.
Måndag: Promenad
Tisdag: Thai boxning 60 min
Onsdag: Löpning 30 min
Torsdag: Promenad 50 min
Fredag: Storm!
Lördag: "crossträning" ute på gården
Söndag: Promenad 50 min och Afro dans 60 min
Denna vecka har jag startat med Cirkelträning i Månkarbo.
Planen för veckan är:
Måndag: Cirkel träning
Tisdag: Thai boxning
Onsdag: Löpning
Torsdag: Thaibox
Fredag: Förhoppningsvis hinner vi powerstep!
LÖrdag: Safari! (Vila)
Söndag: Yoga/Core
Sounds good? Yeeeh! Kommer älska att få Gå på mians pass hela nästa vecka i varma och sköna vädret på Gran Canaria!
Jag finns visst ännu med på Vings hemsida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback