Tak, tak och en sallad

Fick ett meddelande av syster där hon beskrev hur seg man blir av att ALLTID ha sovmorgon och hur omotiverande det känns att gå upp på morgonen när det bara är grått grått grått. Jag nickade medhållande och sov en stund till.
Men sen dess har jag varit aktiv. Har slipat taket, kvistlackat taket och latexat kvisthål! Nu ska jag ut och gå en sväng och sedan ska det kvistlackas en gång till. Ska nog över till grannen och höra om han har en färgspruta att låna ut... det kom många svordommar ur mig senast jag skulle måla tak med en grymt dålig färgspruta!
-
Måste skryta lite med min sallad jag gjorde igår. Så sjukt god! Och fin var den! Men man måste nästan ha en systemkamera för att få mat att se gott ut på bild....

Vit fiberpasta
Soltorkade tomater
Fetaost
Röd och orange paprika
Stora vita bönor
tomat
rödlök
ruccola/spenat mix sallad
avocado
Ingrid Marie
och lax biff!
lite olivolja flingsalt coh peppar
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va synd det är om er som alltid har sovmorgon. Jättesynd. Verkligen. Jag lider med er.

2012-01-12 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback