San Fernando

Nu är resan bokad! Om 12 dagar drar jag och flickan till GC, solen, värmen och sist men inte minst Mian!
Dags att börja planera utflykter så vi får ut så mycket som möjligt av resan! Playa ingles i sig är inget resemål med massa spännande upplevelser. Men med mig mig som bott där och mian som bor där så kommer vi att söka upp guldkornen och få en underbar resa!
På min att göra lista står:
  • Vandra i bergen, Camino de la plata, tror det blir högsta toppen vandring på en onsdag med rocky adventure
  • träna på Mians klasser
  • sola på Sunprime
  • Dela en nachotallrik på hardrock
  • Äta tapas
  • Åka in till Las Palmas och se det jag missade senast
  • Rida kamel (har jag i ett svagt ögonblick lovat Maria...)
Mmm. och säkert mycket mer. Låter det bra tjejer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inte enbart kamelsafari de dagar jag är ledig.. På lördagar finns det ett Jeep/kamel safari! Först upp i bergen med jeep sen i ett naturskönt landskap på kamelryggen.. Vad tror ni? Kostar 49E.. men kanske kan förboka eller ska vi ragga upp en kamel på stranden? Tycker planeringen låter toppen! Ska blir så kul att ni kommer!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback