Nu är vi igång!

Kontoret ska få ett rejält lyft!
Här buktade spånskivan så mycket så den revs ner!
Visst, det är jätte fint med papptak, men vi ville ha vitt, trä tak! Så nu är gamla taket borta!
Ja, denna garderob var jätte fin och bra byggd... MEN rummet fick mer rymd och mindre dörrar och mer murstock nu, jag står fast vid att det var bästa att riva garderoben!

Nästa steg - få bort gammal tapet och bättra på murstocken och slipa/kvistlacka/måla taket
Annars har dagen innehållit tour de france, löpning 6 km, god fiskgryta och amerikanskäppelkaka

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är så duktig, vill gö om så fort jag öppnar din blogg..

Postat av: Jamilla

Vandring och kamelsafari låter coolt! Let's do it!

Jag tror vi måste ha en garderobsgenomgång innan vi åker, vad behöver ja packa för allt det här? Jag kanske måste shoppa :)

2012-01-08 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback