Min tuss

Min lilla älskling är sjuk, eller hon lider av gårdagens besök till farbror doktor. De gav henne lugnande och tömde en STOR varböld som gjorde ont i henne på hennes rygg och passade på att raka henne lite under magen. Det är hjärtskärande att se henne ha ont. Hon är inte sig själv. Igår kväll lade hon sig i köket, hon har fortfarande inte lämnat köket och klockan är eftermiddag.
Hon äter och hon kurrar idag och det ser jag som ett gott tecken. Nu tycker jag att allt lugnande kan få lämna henne och att hon inte ska ha ont i sitt sår nå mer. Jag vill ha min goskatt tillbaka.
Nu ska jag ut på en promenad, till kvällen väntar thaibox, arbetsintervju och potatis i ugn tror jag.
Har fått tid till doktorn nästa måndag för mitt eksem och jag hoppas verkligen han tar mig på allvar, att se ut som frankenstein har jag fått nog av nu.
Klipptid ska försöka bokas imorgon. Dags att rycka upp sig!
Denna goding beställde jag till mig själv för en liten julklappspeng. Hur go ser inte den ut?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback