Ibland är det bra jobbigt

Dagens intervju blev inte av. De hade blivit någon miss av något slag... Jag som plattat luggen och sminkat mig och allt!
Förhoppningsvis kan vi boka in en till nästa vecka, så ingen skada skedd. Men:
Det som är jobbigt med det hela är att:
Jag försöker låta bli smink under min antibiotikaperiod så jag ska bli bra så fort som möjligt. Nu har jag sminkat mig, och skulle behöva ta bort det. MEN vi ska på middag ikväll, och eftersom jag inte vill se ut som frankenstien då innebär det att jag måste sminka mig då.. Det vore ju inget problem om inte ALL min foundation var SLUT (och min nya kommer på tisdag)! Och annat smink har jag kastat ifall de innehöll bakterier....
Så, blir att vara smikad hela dagen lång.... suck...
Ursäkta högst ointressant inlägg, men jag fick lov att beklaga av mig lite=)

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahahaha.... det ska väl till att vara du för att kunna se "att vara sminkad en hel dag" ,som ett problem!;P ...MEN, Jag förstår helt klart din poäng!:D Vad gör du i helgen da?

Postat av: Becca

Men jaa, det var den karamellen jag sög på.. besöks-karamellen, känner för en visit! vi kommer gärna nån dag framöver!:)

Har inte hört nån spårstatus men iom att det inte fallit så mycket utan mest blåst så tvivlar jag att det finns nå bra i dagsläget :( Jag är göörpepp på å åk!



Hehe, två bilder on the blogg, just 4 u! :)



2012-01-14 @ 20:12:17
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback