Fläckigkorv

Jag förstår att det finns folk som har det värre. Som ser värre ut än jag och som lider mer än jag av sina utslag och eksem och andra åkommor. Men jag är lika viktig för det, och jag kan må lika dåligt för det! Jag vill bli taget på allvar av doktorer!!! Jag blir så arg!!
Nu fick jag tjata till mig mer antibiotika, fick tillslut fyra dagar...
Vet ni vad hon tyckte jag skulle göra? (nu gissar ni på mjuksmörjande som jag fick som förslag förr, men nej värre!!!) Hon tyckte jag skulle TVÄTTA MIG!!! Ehm!??!! näää jag lever på typ 40-talet då man bara duschade till jul!!
Och då säger jag när jag ska gå att: ja... blir det inte bra nu får jag väll ringa så jag får en remiss till hud i uppsala. Vad svarar människan då!? Jo: jaaa... det är klart, men de gör nog inte så mycket mer där heller. De ser ju sånt här varje dag...
JA, och då blev ju jag och mina problem fjärtar i universum
Men nej, jag kan väll stänga in mig i ett mörkt rum resten av mitt liv.
Vill ni träffa mig så ses vi där!
Farväl ljuset, farväl solen

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet inte hur dina exem ser ut men jag har haft nån typ av torrexem på hakan och då har Burt's bees miracle salve fungerat superbra! Gett bättre resultat än hydrokortizon. Finns på Life butiker och vissa av Kronans Droghandel, och på nätet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback