Besök och scones

Haft mycket uppskattat besök från öregrund här idag. Hon hade aldrig ätit scones förut... skum tjej=) Tiden gick aldeles för fort och jag hoppas vi ses snart igen!
Sitter nu och försöker peta i mig dagens lunch/middag/nånting? Går sådär må jag säga då min mage precis fylldes av en klump av en dålig känsla då jag fick ett mail där min kära vän sa att hon nog ska vara borta utomlands även hela sommarsäsongen. JAG SAKNAR HENNE
Men maten måste i för om 1,5 h ska det tränas lite igen, och det är viktigt med energi så man orkar träna!
ute snöar det...kors i taket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hjärtat! Jag saknar ju dig med massa massa!! Men sommarmånaderna går fort och allt känns lättare när det är varmt och ljust och poff så är jag hemma (och har förhoppningsvis listat ut vad jag ska göra med mitt liv..) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback