bajs

jag har kommit in i ett "jag orkar inte göra någonting" lunk. Gillar INTE!!
på morgonen när jag borde gå upp tänker jag varfördå? Det är ändå grått ute.
Måste ta mig i kragen nu!
Men seriöst, det är 4 januari och ute är det aprilväder. Tulpanlökarna sticker upp, regnet droppar ner...men dte kommer inte att bli vår än på mycket länge...
Igår var jag på intrevjun i alla fall. Bara en timanställning men det verkade mycket bra. Få se nästa vecka om det kan bli något av det.
Igår följde Jonas med på Thaiboxen. i 60 min körde vi sparkar och slag och styrkeövningar om vartannat.
Jag är fortfarande osäker på om det är en sport för mig... ogillar skaprt att folk slår på mig och ogillar vädligt attityden av att skrika på folk och påpeka folks brister. Man kan säga allt på trevliga vis... Nu är jag en extremt känslig människa gällade att höja rösten... Jag kör på ett tag till och ser hur det känns. Det är bra träning i alla fall! (dock känner jag att skaderisken är rätt stor)
nu är slambilen här. Snacka ofräsht jobb att åka runt och suga upp folks 1 år gamla bajs

Kommentarer
Postat av: Emma

wiiee! Vad är det för jobb du sökt? Leila allt det där negativa med thaiboxningen vägs ju upp av att du får slå och sparka på folk, eller? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback