Året som gått

Jan – Nyåret firades i häggvik. I januari blev det skidåkning på vega vallen och pyssel i nya huset!

Feb –älsklingen åker engelbrektsloppet och fyller år. Jag är sjuk i influensa.

Mars – renoverar på sovrummet och är trött, får erbjudande om thailand och tackar nej.

April – ÄNTLIGEN vår, sår och planerar trädgård för fullt. Passar på att bli magsjuk också.

Maj -  Fixar och donar i trädgården och älskar att ha hus! Åker ner till Malmö till min fina Mia och firar in våren med dunder och brak! Springer stadsloppet i Östhammar.

Juni – Tidig semester i år! (mycket regn…)Spenderas till stor del hemma med huset. Springer Blodomloppet på 1 mil med älsklingen. Målar ytterdörren svart!

Juli – För kort semester, tar en weekend med älsklingen i storstaden och besöker fjäderholmarna. Sovrummet blir ”färdigt”, Jag blir 25 och firar i min egen trädgård och på kvällen på Annas innergård. Isak bli 1 år!

Aug – En liten festivaldag i Fagersta hinns med en helg, även förkylning. Målar grunden vit på huset och har underbara hälsoinspiratörsutbildningar på jobbet!

Sep – Går på supersaturday!, 30 sep, arbetar min sista dag på Frösåkershallen i Östhammar. Slutpendlat! Pappa blir pensionär!

Okt- Söker jobb! drar på semester till Malta med älsklingen och mor och far. 10 dagar med sommarvärme och träning!

Nov – Börjar på Thaiboxning , pysslar hemma och startar pysselgummorna med Mian.

Dec – Nya skidor men ingen snö. Firar jul hos Älsklingens mor, första riktiga julefirandet på bortaplan. Nästa år firas det i Fors!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback