Sikken röra!

Igår kände jag mig så sjukt opepp på att åka och träna. Men det var bara att hoppa i kläderna, sätta upp håret ordentligen och ge sig iväg. Väl framme på plats vände det helt. Det var riktigt roligt. Fick titta en hel del på mig själv i spegeln vilket var bra! Och så fick jag köra med en riktigt duktig nybörjare=) Efter att ha haft nybörjar-thaibox i 60 min avslutade jag och Tina med lite styrkeövningar i hörnet. Slutade med att jag inte lämnade hälsohuset förns vid 21. Känns lite i kroppen idag, blev ett glas appelsinjuice akut när jag gick upp för att få upp blodsockret snabbt! På lördag missar jag träningen igen för då ska jag prova träna lite på campus 1477! Men på tisdag kör vi! Med andra ord, känns det motigt att ta sig iväg till träningen, gör det ändå! Det känns alltid grymt skönt när man väl kommit igång! Ett perfekt tillfälle att ge sig själv en spark i baken och träna på sin diciplin;)
---
Snart ska syrran jag  och hundarna ge oss ut på isen och åka skidor. ska bli spännande hur många vurpor jag åker på då jag får tokhunden som draghund=)
---
Jag är heelt nere i äggröra just nu, kan äta det varje dag och flera gånger om dagen! Så gott och så enkelt!
Jag kör tre ägg, lite olja i pannan, en skvätt mjölk, salt och peppar. Sen toppar jag med lite avocado också!Mums!
(bild stulen från millasmat)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, har du bestämt dig?

Postat av: jag

ne=) men ska prova lite, sen provköra ett pass kommande veckan. sen får vi se!

2012-02-03 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback