hopplöst upprymd

Mycket i mitt huvud
Igår var en händelserik dag
Känner mig stundvis upprymd och energisk och stundvis nedslagen och hopplös
Men jag kämpar vidare och låter bli att svara på jobberbjudandet från Mallorca....
Men att sitta här har jag fått nog med
Idag ska jag ut och springa
kanske lite styrka på det så får min kropp vad den behöver
För ni vet väll att motion är den bästa medicinen!?
Kroppen som fylls av endorfiner, tankar som resas ur, ny luft som fyller din kropp, svett som pumpas ut, en exemplariskt "kvick" detox med andra ord! Och den underbara känslan efteråt när träningspasset är över, mirakelpiller!

Kommentarer
Postat av: isisi

Du har så rätt!!

2012-02-01 @ 15:25:31
Postat av: Morbrorisi

Gilla!

2012-02-01 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback