Arbetsmyra

Föregående inlägg kvarstår
men jag ska bara uppdatera lite snabt och säga att OJ, plötsligt börjar fritiden ta slut! Idag ska jag jobba, imorgon har jag två möten och träning, lör-sön blir det nog heldagar att jobba, måndag möte and so on...
Mellan varven försöker jag göra klart mitt trapp- projekt. Igår köpte vi tapeten och nu ska lite fix göras på väggen, sen måla tak och sen tapet upp. Det knepigaste är ju att det är en trappa... svårt att nå äverallt! I mitt huvud går jag igenom olika förslag på belysning till trappan....
Kroppsmässigt känns jag helt slut idag. Blivit mycket träning sista dagarna och måndagens mil på skiodor och gårdagens gym och thaiboxning gjorde att jag kände mig helt borta när jag vaknade idag. Så välförtjänst vilodag blev det idag!
Bakpotatis-lunch nästa!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jobb som assistent?

Kul att det händer nåt :)

2012-02-08 @ 15:35:45
Postat av: syster

gick jobbet bra? och mötet, var det med arbetsförmedlingen, det som skulle varit alldeles för långt fram i tiden? jag är i fagge och vi åkte skidor igår :) fint på sjön!

2012-02-09 @ 10:05:44
Postat av: moster

var har du hittat den röda lampan??

2012-02-09 @ 15:34:20
Postat av: Svar: Moster

http://www.uttaget.se/belidpikantstor-p-93.html



snygg va! Lite dyr såklart=)

2012-02-10 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback