super saturday

gårdagen känns i kroppen på ett skönt sätt

började SS med nya SH´BAM, måste säga att jag blev besviken.
Det var ju faktiskt inte alls kul... men det är bara min åsikt...
men mycket duktiga instruktörer som höll i passet!

Efter det körde vi combat. ett GRYMT pass om jag får säga själv=)
alla mina favvo slag var med! weehaa kände mig som en riktig ninja!


Foto vänligt stulen från sparkibaken.se


Sen var det dax för nya lesmills coren.
Meeeeen där måste jag återigen vara lite kritiskt och
säga att core nr 10 är sååå mycket grymmare ;)

Efter lunchen avslutade vi dagen med nya pumpen!


Kommentarer
Postat av: Becca

har ni cx30 hos er?

Postat av: Emma

Så nymodigheterna var inget å ha med andra ord :P Höll min teori om att shbam är les mills svar på zumba? Längtar tills jag får börja köra Combat igen wiiie :D

2011-09-04 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback