träningsfronten då?

Malta semestern innehöll som planerat mycket skön träning!
Eftersom hotellet vi bodde på hade ett eget spa med gym och gruppträning så trivdes jag som fisken!

9 dagar på plats resulterade i 9 stycken träningspass och massor med promenader där vi utforskade malta!

6 stycken gympass avklarades i det faktsikt fina gymmet!
Varav ett pass blev kondition och resten styrka.

En morgonlöptur tog vi oss där vi sprang ca 17 minuter för att avsluta med trappintervaller. Sammanlagt var vi ute 30 min innan frukost och tog ut oss rejält!
Mina ben har nog inte vibrerat så mycket efter ett pass på mycket mycket länge.
På malta är det väääldigt backigt, trappan vi valde bestod av 114 trappsteg ( jaa vi räknade=)

Utöver det hann jag även med två stycken bodycombat pass! Efter första passet hade jag skön träningsvärk i ryggen!

Behöver jag påpeka att mina vader var som kulor hela semestern? =)

Nog hann vi med avkoppling också, hotellet hade bastu, ångbastu Icegrotto, relaxrum uppvärmd innomhuspool, tak pool och vanlig pool. Fick mig även mina fransar färgade!



Ny är jag hemkommen och jag tog mig två slöa dagar (en frivillig och en ofrivillig)

 Igår var jag ute och sprang 6 km. Och det gick superbra! Kändes stundvis som jag flög fram i skogen! Precis den känslan jag älskar av löpning! Kom hem på en tid på 34 minuter. Det var grusväg blandat med skogsstig och underbar höstnatur!

Vet inte vart jag ska börja träna och hur jag ska göra nu med dethär... Tierps utbud av gym är inte precis stort och jag vill ha både gym och löpträning....polisens gym kan jag ju inte invadera hur mycket som helst...

Måste kolla upp athena gymmet, får blir morgondagens projekt!


Nu har jag satt igång en ny surdeg så nu ska jag bli hemmafru - bak Leila igen!



Kommentarer
Postat av: Isi

Tack Leila och Jonas!

Ni fick även igång mig med träningen. Nu försöker jag fortsätta i samma stil här hemma. Får se hur det lyckas? Pappa

2011-10-25 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback