crazy suris!

Igår tog jag samma löpptur med samma skor men känslan var en helt annan
Det tog emot och tiden blev hela 3 minuter långsammare på 6 km.
Efteråt fickjag värk i benen och det kändes inte helt kanon.

Underligt detdär hur dte kan kännas så bra ena dagen och inte alls bra andra dagen.

Idag tog jag mig en morgonpromenad och passade på att plocka lite granris och röda bär. Hemma gjorde jag iordning en höstkrans och satte på dörren till smedjan. Fin fint!

Min surdeg som jag satte i förrgår är helt crazy! Det försöker rymma hela tiden! Jag har matat den för att få den att växa och då försökte den smita ifrån mig igen. så nu har jag gjort en deg på den och matat den ytterligare.. Känns som den lugnade ner sig lite nu, få se om degen kommer att jäsa...

Lyckades knåpa ihop en hel plåt med morotskaka med glasyr igår.. Så någon som vill komma på fika?
Har så det räcker och blir över och frysen är redan fullproppad....

Har försökt rensa i min garderob idag, jag är usel på det. Vill bara spara allt... fats jag bara använder enstaka plagg... Det slutade med en påse till insamling och en flyttkartong till källaren. Pappa kom och bygg färdigt min garderob!

sen har jag även hunnit måla ett element...

Inge tenta idag (än) inge träning än... funderar på ett benpass i källaren... fast mitt huvud värker så det kanske inte blir nå...JOnas vill dock också att jag ska hämta honom i uppsala ikväll, inte såååå sugen.


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Påse till insamling eller till klädfattig kusin? :)

2011-10-26 @ 18:52:58
Postat av: maria

eller syster!!

2011-10-27 @ 06:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback