Arbetslös

Då har jag varit hemma i en vecka utan att jobba.
Jag måste dock säga att det varit en mycket stressig vecka...

Lördag körde vi skrot och var i uppsala, söndag var jag i stockholm hela dagen, måndag ABF och uppsala igen och skrot.Tisdag uppsala-västerås, onsdag västerås, torsdag intervju och fin besök, fre fin besök och Östhammar.

Lite som att jag kännt att jag måste ta igen 1,5 års fritid på en vecka? Jag längtar efter känslan då man sitter ner och funderar "va sjutton ska jag hitta på nu. "

Och idag är jag bara HEMMA. SÅÅÅÅ skönt!
Tänkte hugga tag i plugget lite (bara plugga ikapp 5 veckors plugg?=)

Jag och jonas har varit på en timmes skogspromenad, fikat hos grannen och bara tagit det lugnt.
Tanken är att börja packa lite inför resan... eller plugg var det ju!?

Finns mycke jag vill göra:
måla källarfönster
göra trädgården höstklar
fixa en väska
tvätta
köpa nya höstkuddar
sy några kuddar
fixa hönshuset
fixa garaget
börja renovera kontoret
göra plankvägg
göra färdigt garderoben
göra nattduksbord (eller göra ritning till pappsen vill säga)
Söka massa jobb jag funderar på
måla liukuovi
måla smedjedörrarna
måla element
måla tavlor
träna
träna träna

ah ni hajjar?
Känslan av what to do now kommer ta lång tid innan den kommer

det är tufft att vara arbetslös....


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback