vegavallen

Grått grått grått

Hur ska man då motivera sig?
Jag funderar ofta på det, när jag själv känner att; fan idag vill jag bara krypa in under en filt och äta popcorn och dricka te. Självklart får man ha sånna dagar. men oftast mår man bättre av att ta sig i kragen och göra någonting.
Och vet man det är det lite lättare... men alla som inte kommit på det än, jag förstår att man skiter i att träna då...

Igår var iallafall en sån dag. Grått, regn och blä.
Men tillslut tog jag (oss) mig i kragen ( fast jag erkänner att det var av ren lathet då jag inte orkade hoppa in i duschen och jag visste att om jag tränar så måste jag duscha...) Iallfall kl 21 tog vi på oss springkläderna och gav oss ut i spåret.

Jag ville inte bli själv i mörkret i skogen så det var bara att hänga på älsklingens långa ben. 5 km sprang vi på en snitt-tid på 5.11/km. Tokigt nöjd kände jag mig efteråt! 25 min och och några sek!



Ikväll är det thaibox igen. sen planerar jag en tur till fagersta om mamma kan bli lite frisk så jag slipper smittas!


Nu har adventstjärnan åkt upp. Mys! men vart är julevädret? Kommer till helgen kanske?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback