vart tog krafterna vägen?

igår på träningen kändes min kropp helt slut, det fanns verkligen inga krafter i den. Och efteråt när allt brukar kännas på topp ville jag helst bara dra täcket över huvudet.

Idag har krafterna också varit borta, jag beslöt mig för att skippa joggen och bara vara hemma med Jonas. Vi tog en lång sovmorgon och en lång frukost med bageri-bröd och god juice och kaffe. Sen drog vi ut på gården, även här kände jag att krafterna saknades idag... Vi har släpat grenar och eldat på gården. Mysigt! Även grannarna kom förbi och vi drack kaffe och fikade vid brasan. Nu luktar jag eld och är ännu mer slut.

Ikväll blir dte att leta efter nya krafter i soffan framför bonde söker fru och hoppas att det inte är någon förkylning på G. Imorgon är det träning igen och jag vill inte missa utan vara tillbaka med mer krafter än förr!

Middagen bestod av underbar husman! potatis, trattkantarellsås, saltgurka, stekt lök, lingonsylt och veg.bullar! Mums!


Lite te tror jag skulle passa fint!
Ps. inge fag denna vecka, ska försöka komma nästa vecka onsdag-fre!

 



I detta hörn av gården har vi röjt nu, denna bild är från i våras när vattnet stod högt! Vi rensar på stranden och kapar grenar så det blir öppet och fint! Brände även upp en sjuksköterskaBarbara som låg och "guppade" vid stranden....


Kommentarer
Postat av: Becca

okeeeeej..då ses vi nästa vecka!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback