såntdär Leila pyssel

Jag tänkte såhär att shit, det händer ju ingenting för mig om dagarna!
Jag får ingenting gjort, kommer inte framåt på något vis,
tar inte vara på dagarna.
Sen började jag fundera vart min tid går.
Bilderna nedan är förklaringen.


   






Jo, tiden går åt knäckebrödsbak, göra höstfint i hallen, måla en tavla, knåpa ihop en ståltrådskorg (visserligen rätt sne...) Idag har jag även målat garderoben, varit i skogen med Tiger och hämtat hem tallgrenar och gjort fint i en kruka ute. Dvs tiden går åt pyssel.

Ikväll blir det Thaiboxning!


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Det är fördelen med att vara arbetslös, hemmet blir piffat och fint! Hemma hos oss blir inget gjort...

2011-11-16 @ 08:17:13
Postat av: mor

Snygg garderob!!!!

2011-11-16 @ 09:11:12
Postat av: moster

Snygg garderob!!!!

2011-11-16 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback