Muay thai

Igår stod 1,5 h thaibox på schemat. Torsdagens träningpass går allmänt i lite lugnare tempo. Fick till mina hoppknän rätt bra och fick även gå mina två första 3 minuters roder i sparring. (och de som var där kan vittna om att det mer liknade en cat fight men vadå, det var mina första=)

Tyckte i alla fall att det var väldigt kul och de onda sparkarna fick mig bara mer taggad. Blir nog att köpa in lite benskydd och handskar så jag får vara med mer och slåss!





Idag blåser det som sjutton. Jag är nere i skummadmjölk med ekokaffe träsket. Maria som smittat mig. Men vad gör väll det. Funderar på att skrapa lite garderobsdörr. Sjukt tråkigt men bra att göra.

Har börjat fundera lite på mitt PM och ska kika om den finns någon bra kurs i hälsofrämjandeledarskap till våren...

So long..


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Leila! Känner igen känslan! Visst var det lite som att leka kull typ? Eller var det en hårding du mötte? Jag vill också börja! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback